Kurumsal reklam ajansları neler yapar, reklam tanıtım alanında hangi tanıtım meteryalini elinde bulundurur, firmaya geri dönüşümü amaçlayan dinamikleri nelerdir?
Tanıtımın bir çok alternatifi tabiki mümkün, ayrıca tanıtıma harcanan maliyette seçtiğiniz alternatife bağlı olarak değişebilmektedir.
Tanıtım bir kapmaya, ürün yada bir hizmetin parçası olabilir ve bu durumda harcama alternatifleri, coğrafi etkenler, nüfus, konum bu mali alternatifi birebir ölçeklendirmektedir.
Bir kurumsal reklam ajansı hangi iş kalemleri ile sektördedir?
- Dijital reklamcılık
- Baskılı işler
- Sosyal medya
- Açık hava reklamcılığı
- Insert, katalog, sürekli baskılı kampanyalar
- Ambalaj ve ürüne bağlı tasarım baskılar
- Seo Arama motoru optimizasyonu
- Serigraf, etiket bazlı ürünler
- Video prodüksiyon
- Dron çekimleri
- Ve danışmanlık
Marmara medya bünyesinde bu kalemleri tasarlayacak ve üretecek bilgi ve tecrübeye sahip yapısı ile uzun yıllardır yüzlerce firmaya logo tasarımından video prodüksiyona, web tasarımından baskılı işlere kadar onlarca iş kalemini kendi birebir bünyesinde hizmet vererek sağlamıştır.
Bir firmanın kurumsallaşmasına birebir etki eden kalemlerden biri zaman, işin sağlıklı şekilde planlandığı gibi gitmesidir.
Ayrıca müşterinin iş ve meslek potansiyeline entegre şekilde açıklarınıda bir adım sonrasında görerek yapılacak tanıtım alt yapılı reklam işinin en iyi şekilde sonuçlandırmaktır.
Kurumsal Reklam ajansında olması gereken iş becerileri
Öncelikle ülke şartlarını göz önünde bulundurarak en iyi iş sonucu için dikkat edilmesi gereken bir yapı söz konusu olacaktır.
Kriz yönetimi yada tecrübe gibi karşımıza en önemli piyasa engelleri ile dibe vurmak değil firmanın yada sektörün zor zamanlarında gider ve iş akışınının otomizasyonu elinizde olmalı.
Daha açık şekilde ifade etmek gerekirse mali ve ticari olanakların daraldığı zamanlarda işletmenin reklam giderlerini bütçeye bağlı şekilde daha zamana uygun şekilde kullanmaktır.
Kriz yönetimleri tanıtım, reklam işinin yapıldığı işletmeye entegre şekilde hazır olmalıdır. Her tanıtım reklam yapmak anlamına gelmemesi ile beraber aynı zamanda gereksiz efor ve mali kaybada yol açar.
En iyi reklam tecrübedir, reklam sektöründe çok alanda bilgi sahibi olmak yanı sıra hangi dinamiğin nasıl bir zamanda nası yapılması ile ilgilide bilgi sahibi olmak gerekmektedir.
Tanıtımın firmaya geri dönüşüm amacı nelerdir, nasıl sağlanır?
Kurumsal reklam ajansları sözleşmeleri genelde bir düzene ve otomasyona göre belirlenmiş iş kalemlerinin zamanlanmasını da barındıran iş sözleşmeleridir.
Maddeler yazısal anlamda belirlendikten sonra işi yapacak reklam ajansının beceri, bilgi, tecrübe ve vizyonu ile birebir orantılı şekilde ilerler.
Peki tüm bu alanlarda işlerinizi yürütecek ve teslim edeceğiniz kurumsal yapınıza hizmet edecek reklam ajansının yapı ve tecrübelerini nasıl anlayacaksınız.
Kurumsallık güvene dayalı olmamakla birlikte belli bir aşamadan sonra işlerinizi teslim edeceğiniz reklam ajansının da bilgi, tecrübe ve vizyonuna bağlı şekilde belirlenir.
Kısacası iş ve tecrübeyi sınamak yada firmanın bilgi tecrübesi ile ilgili yeteri kadar bilgi sahibi olmak bunların başında gelmelidir.
Tanıtım çok farklı tecrübe ve bilgiyi barındıran yapıdır, ancak bunu profesyonelce kullanmak, yönetmek ve zamanlayabilmek için dinamikleri iyi bilmek profesyonelliğe dayalı pratikleride barındırmaktadır.
Tanıtımı ve tanıtıma bağlı kurumsal yapıyı korumayı amaçlayan bir işletmenin işi vereceği reklam ajansına danışmanlık şeklinde yaklaşabilmesi ve bu reklam kalemlerinin farklılığı ile ilgili ajansın tecrübe sahibi olması tamamen işin sağlığını etkilemektedir.
Her açıdan bakıldığında tecrübe ve profesyonelliği barındıran alt yapının kurumsal açıdan faydalı olabileceğini bilmeliyiz.
Bir reklam ajansı Olmazsa olmaz alanlara sahip olunmalı, dinamik ve profesyonelce her işi yönetebilmelidir.
Geri dönüşüm işin profesyonel bir elden geçmesi ile alakalıdır. Aynı süreçte piyasa, saha ve öngörülebilir fikirlere açık vizyon sahibi de olunmalıdır.
Kurumsal reklam ajansları bir işletmeye faydalı ve kurumsal anlamda işlevsel bir model olabilmek için bilgi, tecrübe ve pratikte yönetime ihtiyaç duyulan hareketlere sahip olunmalıdır, Marmara medya olarak ancak bu şekilde bir firmanın kurumsal yapısına faydalı olabileceğimizi biliyoruz.
Bir ajans olarak firmanız için neler sağlayabiliriz?
Yıllların verdiği birikim ve tecrübeye dayalı şekilde ifade ederek birebir entegrasyon sağladığımız, tanıtım ve ajans yapımızda bünyemizdeki verdiğimiz hizmetleri sıralayalım.
- Her türlü tasarım, matbaa baskı işleri
- Ambalaj tasarımları
- Logo tasrımları
- Marka patent çalışmaları
- Domain tescili ve hosting
- Açık hava reklam tasarımları ve baskı
- Billboard tasarım baskıları
- Video prodiksiyonlar
- Insert ve katalog tasarım baskıları
- Ürün çekimleri
- Web tasarım, yazılım
- E Ticaret siteleri
- Etiket tasarım ve baskıları
Tasarım ve reklamın gücü gölgesinde en iyi ve doğru sonuçlar için her an burada olacağız. Beraber Çalışmak Dileği İle…
Marmara Profesyonel Medya